Pierwszy, krótki post w ramach przywitania.

Posted by: MB / Category:

Po łacinie "odor" znaczy "zapach". I wcale nie jest tak, że będę tu pisał tylko o tych lepiej pachnących doświadczeniach. O nie! Świat, który mnie otacza daje tak hojnie ze swojego magazynu olfaktorycznych doznań, że głupotą jest pomijanie ich i skupianie się tylko na perfumach. Świat pachnie, śmierdzi, niesie neutralne wrażenia, ale zawsze są to bodźce, które dotykają nas samych. Wiecie, że pachnące molekuły dotykają niemal mózgu! To co pobudza nasz węch znajduje się najbliżej najważniejszego organu w naszym ciele. Tego najcenniejszego i najbardziej wrażliwego. Dystans zaledwie jednej synapsy dzieli nos od ośrodka węchomózgowia.

Część osób zna mnie już z Nie Muzycznej Pięciolinii- magazynu o perfumach, ale od dziś postanowiłem mówić nie tylko o nich. Będę mówił o zapachach jakich doświadczam na co dzień. Jedne obrzydliwe, inne przyjemne, każde niezwykłe...

Fot. nr 1 z mashedmusings.files.wordpress.com
Fot. nr 2 z hanula1950.blox.pl


9 komentarze:

  1. MB Says:

    Komentarz testowy

  1. Anonimowy Says:

    Świetnie się zapowiada. Obiecuję zaglądać. Ala

  1. Anonimowy Says:

    Będę zaglądać regularnie :-) AP

  1. skarbek Says:

    "bez ciśnienia,dla przyjemności" to mi się podoba:)

  1. skarbek Says:

    aaaa jeszcze zapytać chciałam:
    a) skąd pomysł ?
    b) jakim cudem rozciągnąłeś dobę?

  1. MB Says:

    * Skarbku, o pomyśle będzie następny post.
    Moja doba i tak miała mnóstwo wolnych przestrzeni, więc postanowiłem je jakoś zapełnić.

  1. skarbek Says:

    Jakiś czas temu pisałeś, że masz mnóstwo obowiązków i niedoczas i stąd pytanie. Ale w sumie wszystko zależy od organizacji;)
    To ja czekam wobec tego na kolejny post:)

  1. MB Says:

    Obowiązki się już skończyły- znaczy wykonałem je w większości...

  1. Magda Says:

    Super pomysł! W końcu niemal wszystko ma jakiś zapach.
    Pozdrowienia:)

Prześlij komentarz